COMANDA ONLINE

Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie cosultand CATALOGUL de produse aflat in partea de sus a paginii, prin folosirea campului de cautare sau direct din pagina de promotii.

Dupa alegerea cu atentie a produsului/produselor se apasa butonul Adauga in cos, iar ulterior se vor urmari pasii descrisi privind autentificarea/inregistrarea clientului.

Dupa inregistrare, care va fi posibila doar prin acceptarea Termenilor si Conditiilor, se va vedea comanda finala, pretul total si datele clientului pentru verificare, rubrica in care exista posibilitatea pentru client de a adauga si mentiuni proprii cu privire la comanda.

Dupa verificarea datelor mai sus mentionate, se va apasa butonul Plaseaza comanda, iar din acel moment comanda se va considera ca fiind valida. Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adecvate la data plasarii comenzii.

COMANDA PRIN EMAIL

In sectiunea contact puteti trimite comanda dumneavostra folosind formularul Trimite mesaj. Completati datele dumneavostra de contact (nume, email, numar de telefon), iar in rubrica Mesaj completati produsul/produsele pe care le doriti.

Dupa plasarea unei comenzi, vei fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteia.

MODALITATE DE PLATA

Plata se poate face:

In numerar: plata se face in lei, integral, la livrare, ramburs la curier. Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs.

Ordin de plata sau transfer/virament bancar: plata se face in baza unei facturi proforme, in urma confirmarii telefonice de catre un reprezentant al Kinetic Systems SRL. Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii, in contul de mai jos.

Date necesare efectuarii platii:
Kinetic Systems SRL
Cod fiscal: RO 14947986
Cont: RO93BRDE410SV88909124100, B.R.D.
Cont: RO50ROIN1000310800077252, Idea Bank

Pentru comenzi avand valori mai mari de 500 Lei, Cumparatorul va achita un avans de minim 30% din valoarea comenzii.

Plata in avans se poate realiza prin dispozitie de transfer sau ordin de plata, in baza unei facturi proforme, iar dovada platii trebuie trimisa catre S.C. Kinetic Systems S.R.L. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai dupa incasarea avansului. Daca suma achitata in avans este mai mica decat valoarea produselor comandate, clientul va trebui sa achite diferenta in momentul livrarii.

Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

TERMENUL DE LIVRARE

Produsele comandate de dumneavoastra pe www.jakoromania.ro sunt rezervate în sistem si trimise pentru verificare catre depozitul central Jako, din Hollenbach Germania. Confirmarea comenzii va fi transmisa printr-un e-mail imediat ce procesam comanda plasata de dumneavoastra.

Dupa confirmarea comenzii, produsele sunt livrate, in general, in termen de 15 de zile lucratoare, deoarece acestea ajung la dumneavoastra din depozitul central aflat in Germania. Pentru produsele a caror contravaloare se achita prin ordin de plata sau virament bancar, termenul de livrare se masoara incepand cu momentul in care suma platita de dumneavoastra a ajuns in contul Kinetic Systems S.R.L..

Dupa procesarea comenzii veti fi contactat (telefonic sau prin e-mail) de un reprezentant Jakoromania pentru a va anunta data de livrare.

MODALITATEA DE LIVRARE SI COSTUL LIVRARII

Livrarea produselor se face numai pe teritoriul Romaniei, de luni pana vineri, prin firma de curierat Fan Courier.

Livrarea este GRATUITA pentru comenzi mai mari de 300 Lei. Exceptie fac localitatile aflate in afara razei de acoperire FAN Courier , pentru care se percepe un cost de transport, cost calculat in functie de numarul de kilometri suplimentari.

Pentru comenzi mai mici de 300 LEI, se percepe un cost fix de transport de 20 LEI, la care se adauga eventualele taxe pentru kilometri suplimentari, daca localitatea de destinatie se afla in afara razei de acoperire FAN Courier.

RECEPTIA PRODUSELOR

La primirea de la curier, va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor.. Solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor, daca produsele sunt deteriorate. Fara acest document completat, orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Deasemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe AWB, pentru a putea fi luate in considerare.

In cazul unor eventuale probleme constatate, va rugam sa ne anuntati in maxim 48 de ore la numarul de telefon 0728.876.908 sau prin formularul de contact. In caz contrar, nici o reclamatie nu va fi luata in considerare.